חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ללמוד ספרדית במדריד

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

בין אם הגעתם למדריד לזמן קצר או לתקופה ארוכת טווח, עיר הבירה של ספרד היא ה-מקום ללמידת ספרדית בדרך המהנה והאותנטית ביותר.
אז תגידו ביי לדולינגו, כי רכזנו לכם את כל הדרכים ללמוד ספרדית בעיר.

בתי ספר לשפות- Language Academies

בתי ספר לשפות נפוצים ביותר ומלמדים, איך לא- ספרדית. ניתן לבחור מתוך מגוון סוגי הקורסים: שיעורים אינטנסיביים (4 שעות ביום למשך מספר שבועות), שיעור שבועי בכתה, שיעורים פרטיים, שיעורי סופ"שים וכן הלאה. חלק מבתי הספר מציעים גם דיור (דירות שותפים או משפחות מארחות), אופציה יקרה יותר לרוב אבל נוחה ועם אופציה להארכה דרך בית הספר ישירות.
בין בתי הספר המוכרים לשפות: 
Cronopios, Ail, Speakeasy, Inhispania, Speaneasy, LAE, Linguaschools ועוד.

קריטריונים חשובים לבחירת בית ספר, מנסיון אישי:

  1.     דירוג בגוגל. קריטריון זה אמנם לא מכריע אבל כן כדאי להסתכל על ביקורות ודירוגים, בעיקר מהחודשים האחרונים. על כל בית ספר יהיה למבקרים קודמים מה להגיד לטוב ולרע אך רוב הביקורות הן הקובעות לרוב.
  2.     אורך הקורס לפי התוכן הנלמד- אני למשל חפשתי קורס אינטנסיבי למספר שבועות ושיערתי שכל בתי הספר מלמדים באותו הקצב (הנחת מוצא הגיונית בסך הכל). התבדיתי לדעת שבדיוק מה ש-AIL מלמדים ב10 שבועות, Cronipios מלמדים ב5 שבועות עם אופציה להתקדם לפי הקצב שלך.
  3.     מחיר- אולי המובן מאליו, אבל תתפלאו לדעת על הבדלי המחירים תמורת הצעה דומה.
  4.     קהל יעד- לחלק מבתי הספר מגיעים בעיקר Au Pair מהמן הנשי, לחלק מגיעים מהמזרח התיכון, לחלק גם הרבה צעירים וחלק מגוונים ויש תלמידים מכל העולם. לא תמיד התשובה תהיה כל כך משמעית (ולפעמים כן), אבל כדאי לברר ולשאול לפי סוג החוויה שאתם מחפשים ולהסתכל ברשתות החברתיות של המוסדות.

חוויה אישית מ-AIL: האקדמיה כן טובה, מעוצבת, עם מורים טובים לרוב, מגוון של תלמידים, סניפים במקומות מרכזיים בעיר ויש לו מענה מהיר ביותר (עוד פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון). האמנם, בית הספר שהפך ל"תעשייה" גדולה יקר בהרבה מבתי הספר האחרים, ומלמד בצורה איטית ביותר- במכוון כמובן. ראו סעיף 2, ב-Cronopios אפשר להמשיך להתקדם באותה הרמה לפי קצב אישי, אבל בAil הבינו שזה לא משתלם והחומר ברמה הבסיסית ביותר נמרח ואחיד לכולם. במקרה שלי הוא כבר לא היה מותאם לקבוצה אבל זה לא שינה, והמורים היו "כבולים" בתכנית הלימוד.

שיעורים פרטיים עם מורים מקומיים

אנחנו יודעים שהכלכלה של ספרד חווה אתגרים משלה עם כמות מחפשי תעסוקה ויוקר מחיה ששונה בהרבה (לכיוון השני) מתל אביב. במסחר הרבה פעמים העניין משחק לטובתנו, כי במדריד אין טעם לשלם על שיעורים 150 שקלים לפחות כמו בארץ, וגם לא קרוב לזה.
אפשר לקבל המלצות לשיעורים דרך אתרים, חברים שפוגשים, דרך בתי הספר או קבוצות פייסבוק של ישראלים או בינלאומיים. המורים מעבירים את השיעור בבית/ במשרד/ בסביבות Co Work/ בבתי קפה בעיר, ולרוב הקצב מהיר בהרבה אם אתם מחפשים התקדמות מואצת ואישית.

המלצות אישיות שלי למורים:

Noami- מורה מצוינת לספרדית, מלמדת בבית ספר ציבורי בעיר וגם באופן פרטי. למדה בעבר את העובדים באלעל ומכירה את המנטליות הישראלית ושיטות הלימוד שלנו. היא זריזה, מקצועית, לא מתפשרת, עובדת מהלב ולא מקציבה שוב דבר לפי שעון של זמן.
לנעומי אין קשר קודם לישראל אבל אפילו בחתונה שלה הרבה מהאורחים היו החברים מהארץ 🙂
במידה והיא עמוסה אפשר לסמוך על ההמלצות שלה על מורים אחרים, וגם שווה להמתין אם יש לכם זמן.

Noami- +34 633 483 936

Maria- מריה למדה אותי בקורס והיתה מורה מדהימה, כיפית, צעירה ותוססת. ספרדיה אמיתית. מריה מקצועית, מתאימה את החומר לתלמיד ואפשר לסמוך עליה ועל היושרה שלה. כיף איתה מאוד והיא מלמדת בסבלנות ויעילות, היא כמו חברה ואני ממש ממליצה עליה!

Maria- +34 660 30 85 54

חילופי שפות, ו-Tandem

מה זה?

השיטה מאוד פשוטה: נפגשים לקפה/ שיחת טלפון/ הודעות עם דובר השפה, לפעמים מהארץ שאתה נמצא בה ולפעמים ממדינה ממש רחוקה. יש אירועי חילופי שפות שונים פנים מול פנים וגם אונליין, דרך בתי ספר ואפליקציות מטיילים (Couchsurfing לדוגמא) וגם אפליקציות שמיועדות ספציפית לזה, שאחת מהן היא TANDEM.
שימו לב: לעתים האתר מורגש כמו אתר הכרויות עם המון הודעות מאנשים שכוונותיהם גם מטרידות… חלק מהשילובים יכולים להיות ממש מוצלחים אז חבל לוותר על הקונספט, אבל כדאי להזהר!

שיעורים אונליין

בתכלס בשביל זה לא משנה איפה אתם נמצאים, וזה פתרון קל, זמין, תומך וזול בשביל כולם. אתרים כמו Preply, Online Tutors, Tutor.com, Fiverr מצמדים לכם מדריך פרטי בכל נושא, בכל שפה ובכל מחיר!
הערה חשובה: חלק מהשיעורים במחיר מגוחך למדי, אז כדאי לשים לב שאתם לא נותנים יד לניצול עובדים ומשלמים מחיר הולם גם לכאלה שיעריכו כל שקל תמורת שעת הלימוד שלהם.

¿ya hablas español?

למידה מהנה 🙂 

קורס ספרדית במדריד, תמונה: נויה אוריאלי
קורס ספרדית במדריד, תמונה: נויה אוריאלי

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן