חיפוש

מדריד למשפחה עם ילדים בחודש מאי

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

מדריד עם ילדים – מאי 22
הקדמה: לא המזג אוויר הכי מושלם למדריד, חם, סביב ה 37 מעלות, לפעמים היה מתיש, עדיין משפחה זה כיף 🙂
אז נסענו בהרכב של זוג פלוס 3 (7.5, 5, 1.5)
ישנו ב SmartRental collection gran via capital
מלון דירות ממש מעולה, במיקום סופר מרכזי, על הגראן ויה וקרוב מאוד לכל המוניומנטים המרכזיים במרחק הליכה סביר, לא היינו צריכים מונית חוץ מלפארקים הגדולים.
על הגג של המלון יש בריכה קטנה לימים החמים (כולם היו כאלה במאי) סיפקה אותנו טוב בשביל לסגור פינות.
דירה עם שני חדרי שינה וסלון, מאובזרת, מיטת תינוק וכסא, לא מאוד גדולה אבל מספקת, מרפסת קטנה
מחיר ל6 לילות 2500 יורו
טיסות אלעל 1900 דולר ל 4 אנשים פלוס תינוקת
יום 1
הגענו למדריד ב 9:20 בבוקר הזמנו נהג בשם מאוריציו לאסוף אותנו מהשדה עם רכב גדול (מומלץ בהרבה קבוצות) הגיע אחד מהאנשים שלו ואסף אותנו למלון (60 יורו) עם בוסטרים
בזמן שחיכינו לצק אין עלינו עם הילדים לבריכה והסתובבנו קצת לראות מופעי רחוב בקרבת המלון.
גמורים מעייפות סגרנו את היום, ארוחת ערב והתכוננו ליום למחרת.
יום 2
גן חיות, מעניין, מופעי דולפינים, מופעי ציפורים, אקווריום נחמד וכו, היה חום נוראי, 36-38 מעלות, אז לטייל היה קצת מתיש, אבל הילדים נהנו מאוד.
שנצ כמובן 🙂
אחהצ טיול לאורך הרחובות המרכזיים, אמני רחוב (מלא רובוטים משום מה), גן שעשועים, ארוחת ערב במקום הדיפולטיבי שלנו , מסעדת Oven, שנמצאת במספר מקומות וסגרה לנו פינות עם האוכל כשלא היה כוח לחפש.
חזרה למלון.
יום 3
טיול רגלי לפארק Retiro שנמצא במרחק הליכה, מקום די גדול, איזור נחמד לטייל בו, שוב הרבה אמני רחוב פזורים בכל מקום, קצת גלידה והאכלת יונים, הילדים שיחקו קצת במדשאות, היינו שעתיים שלוש והמשכנו לארוחת צהריים, משם לשנצ
בערב עשינו סיבוב קניות קצר כולל פריימארק וכיכר סול
יום 4
קצת פארק שעשועים לילדים?
נסענו בבוקר לפארק האטרקציות, או בשמו היפה יותר Parque de atracciones ,נסענו עם מאוריציו, 80 יורו הלוך חזור, עם בוסטרים.
טוב, לונה פארק, אין הרבה מה להגיד, הילדים נהנו מאוד, אטרקציות לכל הגילאים, יש איזור לקטנים, הילדים עלו על רכבות הרים, מסתובבים, שיחקו בדוכנים וכו.
סיימנו את היום כל כך גמורים, שכשהגענו לחדר לא ראינו סיכוי שנצא ממנו לאכול, חיפוש קצר ומתברר ש uber eats זו האפליקציה המועדפת על המדרידאים, חצי שעה והאוכל ממיטב המקומות היה אצלנו בדירה, אכלנו וסיימנו את היום.
יום 5
יום רגוע, גן שעשועים, בריכה, טיול ברחובות המרכזיים, טיול קצר לאכול צ'ורוס ב chocolateria san gines, ואיזו גלידה ליד בשביל הנפש, שוק האוכל המקורה במדריד ולילה טוב
יום 6
פארק וורנר בראדרז, הזמנו שוב את מאוריציו שהפעם לקח לנו 130 יורו הלוך חזור(זה רחוק) אבל היה מאוד נוח, אמר לנו להתקשר שעה לפני שאנחנו רוצים לעזוב והוא יאסוף אותנו.
הפארק בגדול מיועד לקצת גדולים יותר, כאן שנינו כבר הרגשנו ממש לא במיטבנו, כדי לא לבאס את הילדים אחד מאיתנו נשאר עם הקטנה באיזור מקורה ממוזג והשני הסתובב והתחלפנו, חום נוראי.
אך עם זאת, עשינו את מפלי האימה ורכבות הרים, דוכני משחק וכו והילדים היו בטירוף, יש מופעים מעניינים בפארק שכדאי לכוון להגיע אליהם, אנחנו לא הגענו מוכנים ופספסנו.
יום 7
התחלנו את היום בטיול לגנים של ארמון המלך, פספסנו את הארמון כי היה שם איזה חג שלא לקחנו בחשבון, ירדנו למבוכים ליד הארמון, קשה להגיע לשם עם עגלה אבל האטרקציה הזו של לרוץ בין עצים פשוט מנצחת כל פארק שעשועים, הילדים מתים על זה, מחבואים, תופסת וזהו הולכים לאכול ולהתארגן.
לקחנו לייט צ'קאוט שעלה לנו כמו עוד לילה, כ 200 יורו, הילדים כבר גם לא הרגישו טוב והרגשנו שעוד דקה בשמש בחוץ ואנחנו גמורים.